Reklamace a Vrácení
Jak reklamovat / vrátit zboží
Vážení zákazníci, vaším pohodlím a spokojeností je pro nás prioritou.
Chápeme, že při nákupu online může dojít k situacím, kdy budete potřebovat vrátit či reklamovat zakoupené zboží. Abychom vám proces co nejvíce usnadnili, připravili jsme pro vás jasné pokyny.
VRÁCENÍ
Pokud vám zakoupený produkt nevyhovuje, můžete ho bez udání důvodu vrátit do 30 dnů od doručení. Zboží musí být nepoškozené, kompletní a v původním obalu. Po přijetí vráceného zboží vám vrátíme peníze na váš účet nejpozději do 14 dnů.
Posut vrácení:
- Kontaktujte nás
Napište nám e-mailem na info@pohovka.cz a uveďte číslo objednávky. - Vyplňte formulář pro vrácení
Formulář pro vrácení naleznete v balíčku, který vám dorazil nebo si jej můžete stáhnout z tohoto odkazu:
Formulář pro vrácení zbožíVyplněný formulář prosím přiložte do zásilky.
- Zabalte zboží pečlivě, aby nedošlo k poškození během přepravy.
Pro vrácení zboží je důležité, aby bylo nepoužité, nepoškozené a v originálním balení. Pečlivě ho zabalte do původní krabice, aby nedošlo k poškození během přepravy. Pokud se jedná o křehké zboží, doporučujeme použít bublinkovou fólii nebo vzduchové polštářky. Ideální je využít výplně, které již v zásilce od nás dorazily. - Zašlete balíček zpět na naši adresu.
Před odesláním odstraňte původní doručovací štítky.
Zašlete nám balík na adresu:
POHOVKA.CZ
Ústecká 533/9
184 00 Praha 8
Pokud vracíte větší nábytkové kusy či jiné atypicky balené zboží, prosíme, nejprve nás kontaktujte, abychom se mohli společně domluvit na nejlepším postupu vrácení.
- Obdržení zboží a vrácení peněz
Po obdržení vráceného zboží máme 14 dnů na jeho kontrolu a vrácení peněz. Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste objednávku platili. Pokud bylo zboží placeno na dobírku, částka vám bude vrácena na číslo vámi uvedeného bankovního účtu ve vratkovém formuláři.
Poznámka: Náklady na dopravu při vrácení zboží hradí zákazník.
REKLAMACE
Pokud zjistíte, že zboží má vadu, neváhejte se na nás obrátit. Na veškerý náš sortiment se vztahuje záruka 24 měsíců. Reklamace se vztahuje na výrobní vady a vady materiálu, které nebyly způsobeny nesprávným používáním či mechanickým poškozením.
Postup reklamace:
- Kontaktujte nás e-mailem na info@pohovka.cz a popište závadu.
- Připojte fotografii vadného produktu a reklamační formulář.
- Náš tým vás bude kontaktovat s dalším postupem.
Reklamační formulář
Co můžete očekávat:
- Pokud je reklamace uznána, nabídneme vám opravu, výměnu nebo vrácení peněz.
- Celý proces reklamace se snažíme vyřešit do 30 dnů.
Jak postupovat v případě poškození zboží při přepravě
Při převzetí zásilky si prosím důkladně zkontrolujte, zda obal není poškozený. Pokud zaznamenáte viditelné poškození balení, zásilku nepřebírejte a informujte nás.
V případě, že zjistíte poškození zboží až po rozbalení, i když obal vypadal neporušeně, prosím kontaktujte nás co nejdříve (ideálně do 2 pracovních dnů) na telefonním čísle 603 910 001. Připravíme společně další kroky.
Pro urychlení vyřizování nám zašlete fotografie poškozeného zboží i obalu.
Doporučujeme si obal včetně výplňových materiálů ponechat pro další posouzení reklamace.
Nenašli jste, co jste hledali nebo máte jiné otázky?
Pokud potřebujete další informace ohledně vrácení nebo reklamací, neváhejte nás kontaktovat na +420 603 910 001 nebo e-mailem na info@pohovka.cz.