Doprava a platba
U nás v Pohovka.cz se staráme o to, aby váš nákup byl od začátku až do konce co nejpříjemnější a bez komplikací.
Proto jsme připravili několik možností dopravy i plateb, které se přizpůsobí vašim potřebám.
Možnosti plateb
Platbu můžete provést pohodlně online platební kartou nebo bankovním převodem.
Pokud preferujete platbu při převzetí, je možné zaplatit na dobírku.
A pokud si přejete rozložit náklady, nabízíme možnost nákupu na splátky , což vám umožní pořídit si svůj vysněný nábytek ihned a platbu rozložit podle potřeby.
Chceme, aby byl proces platby jednoduchý a flexibilní:


💬 Časté dotazy k platbě
- Můžu změnit platební metodu po potvrzení objednávky?
Ano. Stačí nám napsat na e-mail info@pohovka.cz nebo zavolat na +420 603 910 001. Připravte si číslo objednávky. - Nepodařilo se dokončit online platbu kartou?
Objednávku jsme i tak přijali, nedělejte další objednávku. Na vámi uvedenou e-mailovou adresu v objednávce budou zaslány potřebné informace pro opakování platby. Postupujte, prosím, dle těchto pokynů.
Možnosti doprav
Bezpečné doručení vašeho nábytku je naší prioritou.
Můžete si zvolit doručení na adresu, výnos do patra, nebo kompletní servis, při kterém kurýři nejen dopraví nábytek až k vám, ale také jej vynesou, rozbalí a postarají se o odvoz obalů. Nemusíte se o nic starat – váš nový nábytek dorazí rychle, bezpečně a s maximálním komfortem.
Vyberte si službu, která vám nejlépe vyhovuje:






📦 Časté dotazy k dopravě
- Objednávka stále nedorazila, co mám dělat?
Rádi zjistíme, kde se zásilka nachází. Kontaktujte nás na info@pohovka.cz nebo na a href="tel:+420603910001"+420 603 910 001. - Co když balík zboží během přepravy přišlo poškozené?
Nepřebírejte balík, sepište s kurýrem protokol o škodě a oznamte nám to. Kontakt: info@pohovka.cz nebo +420 603 910 001.
Váš nákup s Pohovka.cz je jednoduchý, pohodlný a přizpůsobený vašim požadavkům!
V případě, že máte jakýkoliv dotaz, ohledně dopravy, nebo způsobu platby, neváhejte nás kontaktovat.