Často kladené dotazy
Zkontrolujte stav zásilky ve svém e-mailu, kde najdete sledovací číslo. Pokud zásilka zpoždění přesáhne 3 pracovní dny, kontaktujte nás na info@pohovka.cz nebo volejte +420 603 910 001.
Zásilku od kurýra nepřebírejte a požádejte o sepsání protokolu o škodě. Pokud balík převezmete, vše ihned nafotografujte a kontaktujte nás na info@pohovka.cz nebo na +420 603 910 001. Rádi situaci vyřešíme.
Balík pečlivě zkontrolujte ještě před převzetím. V případě jakéhokoliv poškození požádejte kurýra o záznam. Následně nám vše nahlaste. Poškozené zboží vám bezplatně vyměníme.
Pokud uběhlo více než 5 pracovních dnů od odeslání, dejte nám vědět. Prověříme situaci s dopravcem a najdeme nejrychlejší řešení.
Poškozené zboží prosím vyfoťte a uchovejte originální obal. Obratem nás kontaktujte s podrobnostmi – pomůžeme vám s reklamací nebo výměnou.
Pokud byla objednávka odeslána, ale ještě není doručena, můžete ji sledovat pomocí odkazu v potvrzovacím e-mailu. Případně nás neváhejte kontaktovat.